Monday, 30 August 2010

HELLO COPY CAT

rupa rupanya bukan maya sorang yang gaduh denagn dea! tapi ramai orang !
 mmg tol dlu ko ckp ern memang betol apa yang kau penah cakap dulu !
*nak kencing dengan kaki kncing???
tu memang serasi dan sesuai untuk kau ! kau  memang kaki KENCING !
PENIPU besar !
kau nak LAWAN dengan aku sangat kan !
ni lah berkat kesabaran aku 6 bulan kau kacau hubungan orang !
memang kau pernah menang dan naik !
tapi cuma untuk beberapa saat jea DARLING+SAYUNK !
hahahah!
aku rasa macam nak buat kenduri sebab seronok sangat !
sbb ko da malu ern dr ko sndr sebab kau dah malukan diri kau sendiri kan!
kau memang layak dipulau 
kau suka kutuk and down kan aku dulu ! tapi sekarang kau DOWN + jatuh TERSUNGKURRRR!!!
kau ada tuduh cakap aku heboh cerita pasal maruah diri kau
KAN KAN KAN !!
kau ingai kau HOT ker sampai aku sibuk nak cerita pasal kau !!
tapi atas PERMINTAAN kokau sendiri !
ni lah baru aku nak heboh dan amik tahu
dari kau FITNAH2 aku ,baik aku buat BETOL2 !!


#kbhai kau
CIKARO!!
*wink wink

0 kanak kanak makan apple:

Post a Comment

terima kasih awak (: