Thursday, 2 September 2010

DEAR BOY

++ hari ni 2/sept !! maya berbuka dengan classmate azhar dekat padang bawah shah alam !
BERAMAI2 !! 

habis jea berbuka maya di temani oleh azhar untuk gerak k.l jumpa isz
dea dari dulu tak pernah nak lepaskan maya!
dah 2 tahun da pun
dea cuma maya anggap sahabat tapi dea anggap lebih !

tak tahu apa sebenarnya dea nak dari maya 
masih kacau hidup maya sampay sekarang
merayu dan paksa maya untuk terima cinta dea
*dear isz, cinta tidak boleh dipaksa
maya bukan tak penah cuba
but i cant !!
*along penah jumpa dea untuk halang dea kacau maya
dan isz jugak dah janji akan lupakan maya
tapi dea tak tepati janji langsng
datang dalam life maya untuk selabutkan lagi keadaan

bila jumpa dea tadi, kebetulan maya pakai cincin
dan maya cakap maya dah jadi tunang orang
harap dea faham lah kan

*maaf maya terpaksa tipu!

 maya cuma tak suka lelaki call menangis merayu rayu
malulah sikit , jatuh maruah kau sebagai lelaki lah
*kbhaii!









0 kanak kanak makan apple:

Post a Comment

terima kasih awak (: