Wednesday, 23 November 2011

Cinta Camera antara aku dan kau

aku dari dulu memang gedik dan mengada ngada bila dekat dengan camera , jangan pelik dan benci sebab tu hakikat yang korang harus terima . tak heran dan tak pelik kalau sekarang memang dunia fotography ni tiba tiba melonjak naik secara mendadak , sebab pelbagai jenis dan function  camera yang dicipta . aku jugak adalah salah seorang yang terpeangkap dalam dunia fotography ni . hanya untuk suka suka jea , dan bukan untuk mengejar populari . seronok ke korang rasa kalau orang ramai kenal korang ? seronok ke bila apa yang korang buat di perhatikan ? seronok ke orang asyik nak tahu hal peribadi korang ?

 seronok ke , seronok ke 

tapi apa apa pun aku memang pernah jatuh cinta dalam dunia tu dulu , mula nya seronok jugak , tapi akhir nya korang akan rasa macam apa yang aku cakap dekat atas tu .kadang kadang bila ada photographer minta tolong , aku tolong jugak , tapi tak semua lah , tengok keadaan jugak , sebab aku nak kena tengok jadual jugak kan . plus dengan konsep dea , sesuai dengan jiwa aku atau tidak . nanti tak sesuai kaku macam tiang lampu marah aku pulak kan . tapi sekarang ramai yang tak tahu function guna camera pun beli jugak , korang perasan tak ? masa ni lah baru aku perasan yang rakyat malaysia ni sebenarnya semua orang berjiwa seni *kot lah*  lepas tu dorang memang pandai edit edit gambar . aku pulak memang malas raja segala pemalas lepas ambil gambar memang tak akan edit punya sebab bagi aku kerja leceh , aku terus upload jea terus , biar     friend list aku nampak dan sedar muka aku memang hodoh *jeles lah tu* biar nampak semua jerawat plus jeragat yang bermaharajalela dekat muka aku , dekat sini aku nak share sikit website yang boleh korang guna kan untuk edit gambar korang , aku dapat tahu pun dari budak budak rumah sewa aku , dorang memang tersangat lah rajin untuk edit gambar ni , cemburu mula menguasai di sini . ni website dea ,korang boleh klik jea terus dan cuba hasil nya , boleh share share nanti yea .

                                                              www.picnik.com/
                                                           http://photofunia.com/
                                                           http://www.taaz.com/



with love ,
double M

0 kanak kanak makan apple:

Post a Comment

terima kasih awak (: