Saturday, 3 December 2011

luahan part : 2


selamat petang yang panas terik :)



ada benda yang maya nak share kan pada korang , apa yang maya rasa sekarang :( korang pun mesti percaya pada takdir kan ? ke ada yang tak percaya ? ke korang rasa perjalanan hidup ni,  kita sendiri yang tentukan . jodoh pulak macam mana ? memang tuhan dah sediakan atau kita yang cari jodoh kita sendiri ? 

sakit kan bila perlu tinggalkan seseorang yang kita sayang , daripada kita sendiri terpaksa tahan kepedihan yang korang alami , daripada masalah menjadi makin besar dan jalan terbaik kita terpaksa tinggalkan apa yang kita ada masa tu . rasa bahagia ke sekarang dengan keputusan yang kita dah buat ? lepas kita tengok orang yang kita sayang tu dah ada pengganti baru , bertambah sakit :'(  masa ni lah kita mula rasa adil ke apa yang jadi ? kebahagian untuk korang tapi sekarang dah jadi milik orang lain ? masa ni jugak lah korang rasa nak lari jauh jauh tempat orang yang korang tak penah kenal dan mula kan life baru . TINGGAL kan semua dekat belakang sebagai sejarah , sejarah yang korang nama kan " kepahitan" . bila pula peluang kita untuk dapat bahagia dengan insan yang korang sayang , bila ? betul kawan maya cakap , hidup nie ibarat rumput . bila kita dah jumpa rumput yang elok terus amik dan simpan dea , sebab korang tak boleh menoleh kebelakang balik sebab masa tu mesti dah ada orang yang ambik rumput yang cantik tu , dan kalau kita masih jalan ke depan untuk mencari rumput yang lebih cantik , mesti kita takkan dapat hingga ke penghujung jalan . kerana kita asyik mahu kan yang terbaik dan tidak bersyukur . sorry buat entry sedih , #kbhai 






0 kanak kanak makan apple:

Post a Comment

terima kasih awak (: